Turite klausimų?
Daugiau informacijos galite gauti parašę užklausą
į sales@klasco.lt arba paskambinę mums.
Krovos terminalas
KLASCO krovos terminalas – didžiausias generalinių krovinių terminalas Klaipėdos uoste. Terminale naudojama dešimtys portalinių kranų, daug kitos specializuotos ir universalios krovos technikos. Čia yra didžiausi Klaipėdos uoste dengtų sandėlių (47.000 m²) ir atvirų krovinių sukaupimo aikštelių plotai (86.600 m²), dešimtys vagonų iškrovimo ir pakrovimo aikštelių. Terminale dirba didelę patirtį turintys dokininkai – mechanizatoriai ir darbų vadovai. Daugiausiai kraunama metalo produkcijos, statybinių medžiagų, birių žemės ūkio produktų, fasuotų trąšų. Atliekama ir negabaritinių krovinių krova.
- Krantinių skaičius13
- Krantinių ilgis2.145 m
- Didžiausia grimzlė13,8 m
- Kranų keliamoji galianuo 20 iki 120 t
- Uždarų sandėlių plotas47.000 m²
- Atvirų sandėlių plotas86.600 m²








Birių trąšų terminalas
KLASCO birių trąšų terminale kraunama didžiausių regiono trąšų gamintojų produkcija. Maksimali grimzlė prie krantinių (13,8 m) leidžia krauti „Panamax“ tipo laivus. Terminalo techniniai pajėgumai garantuoja didelį našumą kaupiant ir kraunant kelių rūšių krovinį vienu metu. Aukštą paslaugų kokybę užtikrina patyrę ir profesionalūs darbuotojai.
Terminalas veikti pradėjo 2004 metų liepos mėnesį. Sandėliuose yra sumontuota „Cleveland Cascade“ sistema, sauganti krovinį nuo sugadinimo ir dulkių.
Kraunami kroviniai:
- kalio chloridas;
- karbamidas;
- DAP;
- MAP;
- NPK;
- KAN;
- amonio sulfatas ir kt.
- Krantinių skaičius1
- Krantinių ilgis157 m
- Didžiausia grimzlė13,8 m
- Sandėlių skaičius1 sandėlis (4 sekcijos)
- Galimas sandėliuoti kiekis100.000 t
- Terminalo pajėgumai1.500.000 t/metus
- Krovos į laivą pajėgumaiiki 15.000 t/dieną
- Iškrovimo iš vagonų pajėgumaiiki 180 vagonų per dieną





Skystų trąšų terminalas
Terminalo talpyklose galima sukaupti didelį skystų trąšų kiekį (iki 87.000 t) ir pakrauti į „Panamax“ tanklaivius. Veikia naši vagonų iškrovos linija. Terminalas yra pritaikytas krauti tiek didelius, tiek mažesnius laivus, krova vykdoma prie trijų krantinių. Pagrindinis krovinys yra karbamido ir amonio salietros tirpalas (KAS).
Krovos procesas bei krovinio kiekis talpyklose kontroliuojamas automatiškai. Maksimali grimzlė prie krantinių (13,8 metrų) leidžia priimti ir krauti „Panamax“ tipo laivus.
Skystų trąšų terminale kraunami ir chemijos produktai – etilenglikolis. Etilenglikolio krovos linija buvo pastatyta ir pradėjo veikti 2005 metais. Etilenglikolio krovos metiniai pajėgumai yra 150.000 t.
- Etilenglikolis į talpyklas patenka plieniniais vamzdžiais;
- Atskira geležinkelio linija leidžia krauti iki 5 vagonų vienu metu. Krovos našumas – 150 m3/h;
- Yra galimybė krauti etilenglikolį į autocisternas (našumas 50 m3/h).
- Krantinių skaičius3
- Krantinių ilgis646 m
- Didžiausia grimzlė13,8 m
- Skystų trąšų talpyklų skaičius5
- Chemijos produktų talpyklų skaičius1
- Skystų trąšų talpyklų talpa87.000 t
- Chemijos produktų talpyklų talpa5.000 t
- Terminalo pajėgumai2.600.000 t/metus
- Krovos į laivą pajėgumaiiki 3.000 t/valandą
- Iškrovimo iš vagonų pajėgumai 1.000 t/valandą





Grūdų terminalas
KLASCO grūdų terminalas – vienas naujausių ir moderniausių grūdų terminalų Klaipėdos uoste. 2011 m. pastačius naujas talpyklas terminale vienu metu gali būti kaupiama ir pakraunama į laivus iki 9 skirtingų produktų. Terminale veikia visiškai nauja tiksli apskaitos įranga. Visus automatizuotus procesus kontroliuoja patyrę specialistai. Terminalą pasirinko pagrindiniai regiono grūdų eksportuotojai, nes darnus bendradarbiavimas su „LTG Cargo“ leidžia užtikrinti sklandų ir nepertraukiamą terminalo darbą net rudeninio grūdų eksporto piko metu.
Grimzlė prie krantinių (13,8 metrų) leidžia priimti ir krauti „Panamax“ tipo laivus.
Kraunami kroviniai:
- kviečiai;
- miežiai;
- rugiai;
- kitos grūdinės kultūros ir žemės ūkio produktai.
- Krantinių skaičius2
- Krantinių ilgis489 m
- Didžiausia grimzlė13,8 m
- Sandėlių skaičius1 sandėlis (4 sekcijos) 56.000 t; 3 kupoliniai sandėliai po 20.000 t; 6 silosai po 7.500 t; 4 silosai po 1.000 t
- Galimas sandėliuoti kiekis168.600 t
- Terminalo pajėgumai3.500.000 t/metus
- Krovos į laivą pajėgumaiiki 28.000 t/dieną
- Iškrovimo iš vagonų pajėgumaiiki 288 vagonų per dieną








Ro-Ro terminalas
KLASCO Ro-Ro paslaugas teikia Centrinio Klaipėdos terminalo teritorijoje – terminalas yra vienas didžiausių Ro-Ro terminalų Baltijos valstybėse. Terminale aptarnaujami Danijos kompanijos „DFDS Seaways“ keltai. Keltai Klaipėdos uostą jungia su uostais Vokietijoje, Švedijoje ir Danijoje. Per metus šiomis linijomis plaukiantys keltai perveža daugiau nei 6 mln. tonų krovinių.
Ro-Ro linijos:
- Klaipėda – Kylis (Vokietija);
- Klaipėda – Karlshamnas (Švedija);
- Klaipėda – Kiogė – Fredericija (Danija).
Teikiamos paslaugos:
- visos paslaugos Ro-Ro keltams;
- geležinkelio vagonų pakrovimas/iškrovimas į/iš keltus;
- paslaugos keleiviams;
- krovinių sandėliavimas ir saugojimas atviro ir uždaro tipo sandėliuose.
Daugiau informacijos apie keltų linijas, keltų tvarkaraščius ar paslaugas keltų keleiviams pateikiama kompanijos „DFDS Seaways“ internetinėje svetainėje. Informacija, skirta neįgaliesiems keleiviams.





Smeltės pusiasalis
Smeltės pusiasalio teritorija ties krantine Nr. 144 skirta krauti birius, verstinius bei generalinius krovinius. Kroviniai čia sandėliuojami atvirose aikštelėse. Susisiekimas su teritorija – autotransportu ir geležinkeliu.
- Krantinių skaičius5
- Krantinių ilgis1.339 m
- Didžiausia grimzlė10 m
- Kranai3
- Kranų keliamoji galiaIki 40 t
- Dengtų sandėlių plotas4.000 m²
- Atviro sandėliavimo plotas135.000 m²





