Vizija, misija ir vertybės

MISIJA

  • Reaguodami į rinkos poreikius ir nuolat tobulindami veiklos procesus, mes kuriame socialiai atsakingą ir tvarų verslą;
  • Investuodami diegiame pažangias ir draugiškas aplinkai technologijas;
  • Teikdami kokybiškas ir konkurencingas paslaugas savo klientams, užtikriname ilgalaikį bendrovės augimą.

VIZIJA

  • Būti lanksčia krovos kompanija ir patikima transporto sistemos grandimi, kuriančia tvarią ir saugią aplinką.

VERTYBĖS

  • Profesionalumas. Partnerystė. Darna.
  • Mes, gerbdami ir pasitikėdami, sutelkiame savo srities profesionalus.
IMG_6189

Veikla

AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) yra labiausiai diversifikuota krovos kompanija Klaipėdos uoste bei pagal apyvartą viena didžiausių kompanijų Baltijos šalyse.

Prieš tris dešimtmečius įkurta, Klaipėdos prekybos uosto tradicijų tęsėja KLASCO perkopė 13 mln. krovos ribą ir pasiekė aukščiausių ekonominių rezultatų savo veiklos istorijoje. Bendrovė užima daugiau nei ketvirtadalį uosto paslaugų rinkos, valdo penkis specializuotus terminalus, modernią krovos techniką ir technologijas, turi išvystytą uosto, geležinkelių, autokelių infrastruktūrą ir maksimalius gylius prie krantinių. KLASCO gali priimti laivus su grimzle iki 13,8 m („Panamax“, „Post Panamax“) bei juos pakrauti. Bendrovė teikia papildomas logistikos – laivų buksyravimo paslaugas 3 moderniais, ledo klasės vilkikais.

Kompanijos veikla atitinka sertifikatus: ISO 9001, ISO14001 ir ISO 45001.

KLASCO nuomoja dvi atskiras uosto teritorijas, veiklą vykdo daugiau nei 20 krantinių. Šiaurinėje dalyje prie giliausios akvatorijos veikla vykdoma specializuotuose uždaros technologijos terminaluose. Krantinėse įrengtos inžinerinės komunikacijos, laivų gesinimo įranga, nutiesti geležinkelio bėgiai. Smeltės pusiasalyje, pietinėje uosto dalyje, kraunami generaliniai ir birūs kroviniai. Abiejose teritorijose įrengtos vagonų paskirstymo stotys, autotransporto stovėjimo aikštelės. Į laivus tiekiama elektra, gėlas vanduo. Vitės ir Malkų įlankos jūrų uosto kontrolės postuose teikiamos muitinės paslaugos.

erik-house-9jIYmhLr4jA-unsplash 2

Didelė dalis bendrovės darbuotojų yra prekybos uosto veteranai, dirbantys 30 ir daugiau metų.
Tačiau KLASCO yra aukšto technologinio lygio uosto įmonė, todėl bendrovėje daugėja aukštąjį išsilavinimą turinčių jaunų specialistų.
Pagal sutartį su Klaipėdos universitetu, KLASCO finansuoja mokslo pritaikymo gamyboje darbus, skatina iniciatyvas krovinių logistikos ir jūrų verslo srityse, priima studentus praktikai ir į darbą. Plačiai atvertos karjeros galimybės įmonės specialistus skatina mokytis, kelti kvalifikaciją ir sėkmingai atlikti įmonės užduotis. Europos socialinio fondo ir KLASCO lėšomis įgyvendintas darbuotojų mokymo projektas apėmė kelis šimtus žmonių ir padėjo jiems įgyti gilesnių vadybos, anglų kalbos, ekonomikos, informacinių sistemų valdymo įgūdžių.
Lietuvos pramonininkų konfederacija už spartų gamybinį ir technologinį augimą KLASCO suteikė sėkmingai dirbančios įmonės statusą, Lietuvos logistikos įmonių asociacija apdovanojo bendrovę prizu už pasiekimus logistikos srityje. Keletas įmonės specialistų yra įvertinti jūrų transporto darbuotojo garbės ženklu, o pati bendrovė ne kartą pripažinta geidžiamu darbdaviu.
Atsinaujinimo ir verslo dinamikos požiūriu didžiausia Klaipėdos uosto krovos kompanija yra pripažinta verslo lyderė, kurios gamybos efektyvumas, socialinė atsakomybė ir lankstus verslas daro reikšmingą įtaką Klaipėdos uosto ekonomikai ir rezultatams.

erik-house-9jIYmhLr4jA-unsplash 3

Vadovybė

Vytautas Štumbergas

Vytautas Štumbergas

L.e. Generalinio direktoriaus pareigas
20210618 Siluetas v1

Igor Šulžickij

Komercijos direktorius
Šarūnas Kručius

Šarūnas Kručius

L.e. Ekonomikos ir finansų direktoriaus pareigas
Marius Januškevičius

Marius Januškevičius

Gamybos direktorius
Vidas Endzinas

Vidas Endzinas

Infrastruktūros direktorius
Rasa Trybienė

Rasa Trybienė

Personalo ir administravimo vadovė

Istorija

1991 metų rugsėjo 7 d.

1991 metų rugsėjo 7 dieną,  pakeitus valstybinės įmonės pavadinimą, nustačius naujas teritorijos ir krantinių ribas buvo įregistruota akcinė bendrovė “Klaipėdos jūrų krovinių kompanija” su tarptautiniu prekiniu ženklu KLASCO (Klaipėda Stevedoring Company).

1991

IMG_7850 1

1999 metų kovo 3 d.

1999 metų kovo 3 dieną bendrovė buvo privatizuota ir priklauso lietuviško kapitalo koncernui “Achemos grupė”. Pagal investicijų programą, per pirmąjį po privatizavimo penkmetį, į specializuotų terminalų bei sandėlių statybos ir aplinkosaugos projektus buvo investuota daugiau kaip 150 mln. Lt.

1999

IMG_6999 1

2010 metų spalis

2010 metų spalio mėnesį KLASCO pirmą kartą Klaipėdos uosto istorijoje per vieną mėnesį perkrovė daugiau nei vieną milijoną tonų įvairių krovinių. Pakrovus laivą „Ladoga-8“ biriomis AB „Achemos“ trąšomis, fiksuota 1.001.307 tonų krova.

2010

IMG_8902 1

2012 metų gruodžio 31 d.

2012 metais buvo pasiektas geriausias Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos krovos rezultatas – perkrauta 13,46 mln. tonų įvairių krovinių.

2012

20180125 Trasu terminalas II sandelis 11_m

2020 m. gegužės 7 d.

2020 m. gegužės 7 dieną buvo pradėtas krauti didžiausias „Newcastlemax“ tipo laivas, prisišvartavęs prie KLASCO krantinių ir Klaipėdos uoste – „FPMC B LUCK“. Šio laivo ilgis siekia 299,7 metrų, plotis – 50 metrų, o maksimali grimzlė – 18,2 metro. Maksimalus laivo tonažas yra 206,4 tūkst. tonų. Į laivą buvo pakrauta 135,6 tūkst. tonų metalo žaliavos.

2020

fpmc_b_lucky

Statistika

Krovos apyvarta, mln. t

Krovinių struktūra