Klaipėdos uosto

lyderė

Skystų trąšų terminalas

Terminalo talpyklose galima sukaupti didelį skystų trąšų kiekį (iki 87.000 t) ir pakrauti "Panamax" tanklaivius. Veikia naši vagonų iškrovos linija. Terminalas yra pritaikytas krauti tiek didelius, tiek mažesnius laivus, krova vykdoma prie trijų krantinių. Pagrindinis krovinys yra karbamido ir amonio salietros tirpalas (KAS). Terminale kraunamas monoetilenglikolis Klaipėdos LEZ veikiančiai plastmasės gamyklai.

Didžiausia grimzlė 13,8 m
Sandėliavimo galimybės, t 87.000 t skystų trąšų; iki 5.000 t chemijos produktų
Krovos į laivą našumas 3.000 t/valandą
Krova iš geležinkelio vagonų 1.000 t/valandą
Terminalo metiniai pajėgumai 2.600.000 t/metus

Terminale sukonstruota recirkuliacijos sistema, leidžianti perkrauti nuo šalčio susikristalizavusį krovinį. Automatika kontroliuoja krovos procesą bei krovinio kiekį talpyklose. Grimzlė prie krantinių (13,8 metrų) leidžia priimti ir krauti "Panamax" tipo laivus.

Etilenglikolio krova

Etilenglikolio krovos linija buvo pastatyta ir pradėjo veikti 2005 metais.

  • Terminalo metiniai pajėgumai 150.000 t;
  • Plieniniais vamzdžiais etilenglikolis patenka į talpyklas;
  • Atskira geležinkelio linija leidžia krauti iki 5 vagonų vienu metu. Krovos našumas - 150 m3/h;
  • Yra galimybė krauti etilenglikolį į autocisternas (našumas 50 m3/h).


			
Copyright © 2013 KLASCO. Visos teisės saugomos.
Administratorius Vidas Kuklierius, vidas@klasco.lt
Puslapis atnaujintas: 2018-09-18