Klaipėdos uosto

lyderė

Jūrų perkėlos (Ro-Ro) terminalas

KLASCO jūrų perkėlos terminalas – tai vienas didžiausių Ro-Ro terminalų Baltijos valstybėse. Terminalą naudoja Danijos kompanija „DFDS Seaways“. Jos keltai Klaipėdos uostą jungia su uostais Vokietijoje, Švedijoje ir Danijoje. Per metus šiomis linijomis plaukiantys keltai perveža daugiau nei 5 mln. tonų krovinių. Jau 25 metus veikiantis terminalas nuolat modernizuojamas ir atnaujinamas. Vienu metu terminalas gali priimti iki keturių keltų.

Didžiausia grimzlė 9,6
Dengtų sandėlių plotas 4.000 m2
Atvirų sandėliavimo aikštelių plotas 135.000 m2
Vienu metu telpa 700 standartinių treilerių

Ro-Ro laivybos linijos:

  • Klaipėda – Kylis (Vokietija);
  • Klaipėda – Karlshamnas (Švedija);
  • Klaipėda – Kopenhaga – Fredericija (Danija).

Teikiamos paslaugos:

  • visos paslaugos Ro-Ro keltams;
  • geležinkelio vagonų pakrovimas/iškrovimas į/iš keltus;
  • paslaugos keleiviams;
  • krovinių sandėliavimas ir saugojimas atviro ir uždaro tipo sandėliuose.

Daugiau informacijos apie keltų linijas, keltų tvarkaraščius ar paslaugas keltų keleiviams pateikiama kompanijos „DFDS Seaways“ internetinėje svetainėje www.dfdsseaways.lt. Informacija, skirta neįgaliesiems keleiviams.

Teritorija prie krantinės Nr. 144

Krantinė Nr. 144 skirta krauti birius, verstinius bei generalinius krovinius. Kroviniai sandėliuojami atvirose aikštelėse. Susisiekimas su teritorija - autotransportu ir geležinkeliu.

Pagrindiniai duomenys:

  • Teritorijos plotas 50.000 m2;
  • Krantinės ilgis – 470 m;
  • Maksimali grimzlė 9,6 m.

 


			
Copyright © 2013 KLASCO. Visos teisės saugomos.
Administratorius Vidas Kuklierius, vidas@klasco.lt
Puslapis atnaujintas: 2018-09-18