Klaipėdos uosto

lyderė

Kokybės valdymas

Verslo konkurencija Baltijos jūros regione kelia vis didesnius reikalavimus paslaugų kokybei. Bendrovėje 2001 metais įdiegta ISO 9001 standarto kokybės vadybos sistema padeda mums išgyventi konkurencinėje kovoje ir yra lemiantis veiksnys tolimesnei įmonės veiklos sėkmei, todėl yra nuolat tobulinamas ir susijęs su įmonės strategija, tikslais, procesais, veiksmų planavimu, vykdymu ir jų kontrole.

Kokybės valdymas yra planuojamas etapais nustatant klientų poreikius, sukuriant paslaugas ir procesus šiems poreikiams patenkinti ir viršyti.

Įmonės vadovai ir visi darbuotojai nuolat rūpinasi paslaugų kokybe – tai tapo neatsiejama mūsų veiklos dalimi. Įmonė nuolat vykdo kokybės užtikrinimą nuo jos valdymo iki galutinės paslaugos kokybės ir jos pristatymo klientui. Atliekamas klientų atsiliepimų monitoringas mums padeda tobulėti kuriant geresnes paslaugas ir aptarnavimą.

Kokybės vadybos sistemos tikslas – taikant pažangias krovos darbų technologijas bei modernią įrangą išlaikyti klientų poreikių patenkinimo lygį.


			
Copyright © 2013 KLASCO. Visos teisės saugomos.
Administratorius Vidas Kuklierius, vidas@klasco.lt
Puslapis atnaujintas: 2018-09-18