Klaipėdos uosto

lyderė

Plėtros planai

KLASCO turi aiškią kompanijos vystymo strategiją, kuri grindžiama ilgalaikio bendradarbiavimo patirtimi su partneriais, krovinių siuntėjais ir gavėjais. Šiandien modeliuojama, kokie bus rinkos poreikiai dešimties metų ir ilgesnio laikotarpio perspektyvoje, keliami uždaviniai būti pasirengusiais patenkinti klientų poreikius atsižvelgiant į sąlygas rinkoje.

Per artimiausius metus kasmet terminalų plėtrai ir naujų statybai KLASCO numato skirti po 10-20 milijonų eurų. Didžioji investicijų dalis numatyta naudoti naujų sandėlių statybai, kurie išplės birių ir suverstinių produktų sukaupimo krovai į laivus galimybes. 

2014 metų birželio mėnesį pradėjo veikti naujas 100 tūkstančių tonų talpos birių trąšų sandėlis, naujos trąšų pakrovimo ir iškrovimo linijos. Tai ne tik padidino terminalo krovos pajėgumus, bet ir leidžia apdoroti daugiau skirtingų produktų vienu metu.

2015-2018 metų planuose - dengtų sandėlių statyba.

Įgyvendinat KLASCO investicinius projektus, kartu vyksta labai glaudus bendradarbiavimas su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir Lietuvos geležinkeliais, kad jų vykdomi infrastruktūros, krantinių ir privažiuojamųjų geležinkelio kelių, plėtros planai maksimaliai leistų išnaudoti KLASCO turimas technologines galimybes.


			
Copyright © 2013 KLASCO. Visos teisės saugomos.
Administratorius Vidas Kuklierius, vidas@klasco.lt
Puslapis atnaujintas: 2018-09-18