Klaipėdos uosto

lyderė

Istorija

Nuo pat Viduramžių Klaipėda garsėja kaip patogus prekybai rytinės Baltijos uostas. Kuršių nerijos smėlio juostos užuovėjoje slėpdavosi audrų užklupti laivai, o laivybos neužšąlančioje jūros dalyje nenutraukdavo net šaltos žiemos. Tai leido klestėti miestui ir plėsti prekybos veiklą šiaurinio molo link, į giliausią Klaipėdos kanalo dalį, kad galėtų įplaukti didieji jūrų laivai.

Prieš 70 metų Lietuvos valstybės pastatyto tuomet modernaus Klaipėdos jūrų prekybos uosto tradicijas tęsianti įmonė, atgavus šaliai nepriklausomybę, buvo išskaidyta atskiriant funkcijas ir veiklas. Reformos padėjo atsikratyti sovietinės sistemos sukurto uosto modelio ir sukūrė prielaidas kurti pažangų tarptautinės prekybos kompleksą. Pakeitus valstybinės įmonės pavadinimą, nustačius naujas teritorijos ir krantinių ribas, 1995 metų gegužės 3 dieną ji įregistruota kaip akcinė bendrovė “Klaipėdos jūrų krovinių kompanija” su tarptautiniu prekiniu ženklu KLASCO (Klaipeda Stevedoring Company). 1999 metų kovo 3 dieną bendrovė buvo privatizuota ir priklauso lietuviško kapitalo koncernui “Achemos grupė”.

Prezidentas dr. Bronislovas Lubys

 

 

 

 

 

 

 

AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" Prezidentas dr. Bronislovas Lubys (1938 - 2011).

KLASCO – didžiausia ir universaliausia Klaipėdos uosto krovos bendrovė, kasmet apdorojanti daugiau nei 13 mln. tonų krovinių ir užimanti iki 38 proc. uosto paslaugų rinkos.


			
Copyright © 2013 KLASCO. Visos teisės saugomos.
Administratorius Vidas Kuklierius, vidas@klasco.lt
Puslapis atnaujintas: 2018-09-18